روش های بالابردن طول عمر باطری تلفن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



نور نمایشگر را کم کنید: تلفن های هوشمند فعلی نمایشگرهای بزرگی دارند و این یعنی مصرف بیشتر باطری. اغلب آنها هم حسگرهایی دارند که نور نمایشگر را متناسب با نور محیط تنظیم می کنند. اما اگر علاقمند هستید که باطری شما بیشتر دوام بیاورد و یا شارژر به همراه ندارید، کم کردن نور نمایشگر مصرف باطری را بسیار کمتر می کند.

 

پس زمینه مشکی برای AMOLED: اگر تلفن شما دارای نمایشگری از نوع AMOLED است بهترین حالت استفاده از پس زمینه مشکی است. این نمایشگرها قادراند در این حالت مصرف باطری شان را کمتر کنند. البته به نظر می رسد که این رنگ پس زمینه برای کاهش مصرف در تلفن های دیگر هم موثر باشد.

 

زمان خاموش شدن نمایشگرتلفن شما مدت زمانی بعد از بی کار بود نمایشگرش را خاموش می کند. نمی توانید باور کنید کم کردن این زمان چقدر در کاهش مصرف باطری موثر است. حتما به این مورد توجه کنید.

 

ابزارهای جانبی را خاموش کنید: وایرلس، GPRS و بلوتوث از مصرف کننده های بزرگ باطری هستند. زمانی که به آنها نیاز ندارید خاموش شان کنید تا هم مصرف باطری کمتری داشته باشید و هم به افزایش امنیت تلفن هوشمندتان کمک کنید.

 

جی پی اس را فراموش نکنید: این یکی اغلب فراموش می شود و مرتب در حال خوردن باطری است. اگر به آن نیاز ندارید می توانید خاموش اش کنید.

 

ویبره: تلفن زیبای شما برای لرزاندن خودش انرژی زیادی مصرف می کند. اگر اوضاع باطری خراب است بهتر است از خیر ویبره بگذرید و اجازه بدهید برایتان در مواقع لازم آواز بخواند!

 

نرم افزارهای غیر ضروری را ببنید: هر نرم افزای که باز است در حال مصرف انرژی است. همیشه حواستان باشد که چند نرم افزار به صورت همزمان در حال اجرا هستند. اضافی ها را ببندید.

 

صداهای غیر ضروری: حتما لازم است هنگام تایپ کیبرود تلق و تلوق بکند؟ یا با هر صفحه ای که باز می کنید یک صدا بشنوید؟ با غیر فعال کردن صداهای غیر ضروری می توانید مصرف باطری را کم کنید.

 

دمای مناسب: می دانستید که دمای بالا باعث خالی شدن سریع تر باطری میشود؟ مثلا اگر تلفن را در جیب شلوار نگه دارید باطری بیشتری مصرف می کند تا اینکه روی میز باشد. چون دمای بدن باعث گرم شدن باطری و تخلیه زودتر آن میشود.

 

از زنگهای ساده استفاده کنیدزنگ های موزیکال و پر سروصدا هنگام پخش از پردازنده اسمارت فون شما استفاده می کنند (استفاده بیشتر از پردازنده دستگاه، یعنی زودتر خالی شدن باطری). بهترین حالت استفاده از زنگ های موبایل استاندارد و بسیار ساده ای است که احتیاج به استفاده از پردازشگر موبایل ندارند.

 

مکالمه به جای ایمیل. پیامک به جای مکالمه: تلفن های همراه برای ارسال اطلاعات ۲ تا ۴ برابر بیشتر از تماس صوتی نیرو مصرف می کنند. پس برای یک پیغام کوتاه شاید بهتر باشد به جای ارسال ایمیل، شماره دوست تان را بگیرید. هم کارتان انجام شده. هم باطری موبایل تان بیشتر همراهی تان می کند. فقط حواس تان باشد این تماس ها دقیقه ای باشند، نه ساعتی! البته اگر ممکن باشد که کارتان را توسط پیامک (SMS) انجام دهید.

 




:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com