عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



برای شروع کار نیاز است تنظیماتی را روی گوشی فعال کنید.

به قسمت Setting بروید و سپس وارد بخش Mail Contacts Calender شوید.

با کلیک روی گزینه Add Account، بخش MobileMe را انتخاب کنید.

در اینجا شما می بایست اپل ای دی خود را وارد کنید. اپل ای دی به شما اجازه استفاده از امکاناتی را می دهد که شرکت سازنده برای شما و دستگاه های شما فراهم کرده است. اگر اکانت مربوط را داشته باشید، تنها کافی است آن را وارد کرده و next را بزنید، اما اگر ندارید در پایین همان قسمت گزینه ساخت اکانت مجانی وجود دارد که می توانید اکانت جدید بسازید سپس آن را وارد کنید.

بعد از وارد کردن و ذخیره کردن ای دی خود به بخش Mail Contacts Calender برگردید. خواهید دید که یک اکانت جدید برای MobileMe شما ساخته شده است. روی آن کلیک کرده و Find My Iphone خود را فعال کنید.

کار ما با تنظیمات گوشی به پایان رسید. برای ادامه کار به سایت Me.com مراجعه کنید و با دسترسی که داشتید یا ساخته اید، وارد آن شوید.

پس از چند ثانیه خواهید دید که این سایت مکان گوشی شما را روی نقشه به همراه جزئیات کامل به نمایش در می آورد.

البته این نکته را فراموش نکنید که متاسفانه بر عکس مکان یاب ها که اگر گوشی شما حرکت کند به طور اتوماتیک جایگاه روی نقشه حرکت خواهد کرد، این سایت این گونه نیست و می بایست برای دریافت آخرین اطلاعات از دستگاه خود، از گزینه رفرش استفاده کنید تا به آخرین محل مورد نظر در آن لحظه برسید.

همچنین در بیشتر مطالب عنوان شده در باره این امکان شرکت اپل گفته شده است که تنها به روشن بودن گوشی نیاز است نه چیز دیگر، اما ما (ملی دانلود) با تحقیقات و تست هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که برای استفاده از این امکان می بایست به اینترنت دسترسی داشت که البته GPRS یا wifi فرقی نمی کند. چون در حالت عادی تست شده بدون اینترنت، گزینه هایی که سایت در اختیار قرار می دهد عمل نمی کند، که در این صورت استفاده از آن سخت تر می شود.

از مطالب بالا که بگذریم باید بگوییم همچنین علاوه بر یافتن گوشی، این سایت امکانات متنوع تری در اختیار شما قرار می دهد. کافی است روی اسم گوشی خود که در نقشه مشخص شده کلیک کنید تا منویی برای شما باز شود. این منو شامل 3 گزینه است:

Display Message or Play Sound: با کلیک کردن روی آن کادری برای شما نمایش داده می شود که شما خواهید توانست پیغامی را برای گوشی خود ارسال کنید. البته می توانید پیغام را همراه با صدا روی گوشی خود بیاورید تا شخص مورد نظر متوجه پیغام تان شود. این آلارم 2 دقیقه متوالی روی گوشی شما اجرا می شود و حسابی شخص سارق را کلافه می کند تا مجبور شود پیغام شما را بخواند.

Lock: براحتی با این گزینه گوشی را قفل کنید و روی آن رمز بگذارید تا بدون آن دسترسی به گوشی غیرممکن شود. این رمز شامل 4 رقم است که شما می توانید از طریق سایت آن را اعمال کنید که می توان گفت کارایی آن از گزینه های ارائه شده بیشتر است. چون حداقل گوشی شما را برای ساعت ها از دسترسی شخص مورد نظر خارج می کند تا شما بسرعت برای یافتن آن دست به کار شوید. پس قبل از هر کاری برای قفل کردن گوشی خود اقدام کنید.

Wipe: این گزینه برای آن است که اطلاعات مهم موجود در گوشی تان، در دسترس کسی قرار نگیرد با این گزینه اطلاعات روی گوشی شما پاک خواهد شد تا خیال تان از این بابت راحت شود؛ اما باید بدانید با استفاده از این گزینه، اطلاعات تان به طور کامل حذف می شود و دیگر نخواهید توانست به آن دسترسی داشته باشید.

شیوه ساده ای بود اما باید به این نکته توجه کنید که برای فعال کردن این گزینه ها باید گوشی روشن باشد. البته مشکلی هم نیست چون حتی اگر گوشی سرقت شود و به فروش هم برسد باز هم دست آخر برای استفاده باید روشن شود و شما حداقل اگر به سارق مورد نظر نرسید به گوشی دوست داشتنی خود خواهید رسید.

همچنین ذکر 2 نکته در آخر ضروری است. نخست این که این برنامه روی دستگاه های دیگر که از IOS استفاده می کنند نیز کار کرده و کاربرد دارد و تنها نیاز نیست دستگاه مورد نظر موبایل باشد و مورد دوم این که برای کار کردن این آیتم روی وسیله خود، می بایست آخرین آپدیت نرم افزاری دستگاه خود را انجام داده باشید، چون این برنامه با نگارش های قدیمی این سیستم عامل کار نخواهد کرد. نگارش پیشنهادی برای کار کردن با این امکانات 2/4 به

بالاست.

 

 




:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com