یک Media Player کاربردی برای عاشقان فیلم و سریال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



حجم نرم افزار البته کمی سنگین است (۳۸ مگابایت) اما نصب آن ساده. تنها در حین نصب باید دقت کنید که در مرحله انتخاب ابزارهای لازم برای نصب، تعدادی برنامه جانبی نیز به همراه این نرم افزار نصب میشود که در صورت لزوم موارد غیر ضروری را انتخاب نکنید:

360031 557 یک Media Player کاربردی برای عاشقان فیلم و سریال

نکته جالب در خصوص این Media Player این است که تقریبا از تمامی نمونه های مشابه و معروف خود امکانات و ابزار بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهد. برای مثال این نرم افزار کمک میکند که زیرنویس های هماهنگ با فیلمی که در حال دیدن آن هستید را بیابید. به این ترتیب که به پایگاه داده های زیرنویس خود متصل میشود و زیرنویس هماهنگ با نسخه شما را پیدا میکند.

همچنین سایر امکانات ابزارهای دیگر در خصوص تنظیم زیرنویس ها را در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از جالب ترین ابزارهای این نرم افزار قابلیت Dubbing آن است. به این معنی که این قابلیت نمایش زیرنویس را بر اساس صدای انسانی در فیلم تنظیم میکند:

360032 134 یک Media Player کاربردی برای عاشقان فیلم و سریال

از جمله قابلیت های دیگر این نرم افزار در خصوص زیرنویس ها قابلیت IQ Text آن است که باعث میشود تا جملات طولانی تر مدت زمان بیشتری بر روی تصویر بمانند تا مخاطب به راحتی آنها را بخواند.

اما صرف نظر از موضوع زیرنویس ها این نرم افزار قادر است که تمامی Audio CD ها و DVD ها و همچنین فایلهای RAR را بدون نیاز به هیچ Codec خارجی باز کرده و بخواند. تقریبا از تمامی فرمت های موجود پشتیبانی میکند و مهم تر از همه اینکه از یک بروز رسانی زنده برای دسترسی به آخرین Codec ها برخوردار است.

برخی از شناخته شده ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار عبارتند از:

DivX, XviD, MP3, and AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE

همانگونه که شاهد هستید، این نرم افزار از فرمت های FLAC و حتی APE نیز پشتیبانی میکند. در نهایت اینکهALLPlayer جز وآن دسته از نرم افزارهایی است که به شدت تجربه آن را به مخاطبان پیشنهاد میکنیم. به ویژه آن دسته از مخاطبانی که عادت به دیدن فیلم و سریال دارند میتوانند از قابلیت های خوب و منحصر به فرد این نرم افزار در خصوص زیرنویس استفاده فراوان ببرند.

 

http://www.allplayer.org/Download/ALLPlayerEN.exe




:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com