عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



این نرم‌افزار، ابزاری Portable برای انتقال آسان داده‌ها یبن دو سیستم عامل و یا‌ دو سیستم است و ‌به شما کمک می‌کند که اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از داده‌های خود در هر مسیر دلخواه بکنید. از آنجا‌ که این ابزار قابل حمل یا Portable است، به شما اجازه می‌دهد پس از نصب سیستم عامل جدید، داده‌ها را در مکان خاص خود‌ روی‌‌ همان سیستم Restore کنید.

اما بگذارید نگاهی دقیق‌تر به این ابزار داشته باشیم. ما این ابزار را ‌روی ویندوز ۸.‌۱ ‌آزمایش کردیم و بدون هیچ مشکلی و به خوبی کار می‌کند. تنها کافی است، نرم افزار را دانلود‌ و آن را اجرا کنید. پس از اجرای نرم‌افزار با پنجره اصلی واسط کاربری خوب آن روبه‌رو می‌شوید.

361444 818 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

همان گونه که در تصویر بالا می‌بینید، این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد از همه اطلاعات خود از جمله ایمیل‌ها و گفت‌وگو‌ها و همچنین داده‌ها و مستندات Office نسخه پشتیبان تهیه کنید. این نسخه پشتیبان می‌تواند بر ‌هر یک از درایو‌های حافظه سیستم یا ‌یک DVD یا فلش USB ذخیره‌سازی شود.

کافی است پس از انکه تصمیم به انتخاب فایل‌های خود برای تهیه نسخه پشتیبان گرفتید، ‌روی دکمه Backup کلیک کنید و منتظر پیغام نرم‌افزار برای پایان عملیات Backup بمانید.

361445 145 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

برای دیدن وضعیت نسخه پشتیبان، کافی است به محلی که برای آن تعیین کرده‌اید، رفته و پوشه Pctransfer را باز کنید که حاوی فایل‌ها و مستنداتی است که شما برگزیده‌اید. نکته جالب آنکه این ابزار ‌هوشمندانه یک نسخه از فایل اجرایی خود را نیز در این پوشه قرار می‌دهد. در نتیجه می‌توانید از همانجا اقدام به اجرای آن و بازیابی اطلاعات خود کنید.

361446 152 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

حال بگذارید عملیات بازیابی داده‌های این نرم‌افزار را بررسی کنیم. برای این کار به PC یا سیستم‌عامل جدید خود که قرار است داده‌ها در آن بازیابی شوند، رفته و برنامه را در آنجا اجرا کنید. ‌روی تب Restore ‌و نیز پس از روبه‌رو شدن با پنجره زیر بر روی دکمه Restore کلیک کنید.

361447 582 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

پیغامی نمایش داده می‌شود که نیاز به تأیید شما دارد و پس از آن عملیات بازیابی داده‌ها آغاز می‌شود.

361448 117 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

وقتی عملیات بازیابی تکمیل شود، پیغام نهایی نمایش داده می‌شود.

361449 498 قبل از نصب سیستم عامل جدید این ابزار را نصب کنید

در پایان اینکه همان گونه که دیده می‌شود، این ابزار با روشی بسیار ساده به شما این امکان را می‌دهد با خیالی آسوده، ‌نسخه پشتیبان از داده‌های خود تهیه کنید و دیگر هیچ نگرانی در ‌ از دست رفتن احتمالی داده‌ها و مستندات خود نداشته باشد.

 

 

 

برای دانلود نرم‌افزار می‌توانید به صفحه اصلی وب‌سایت آن به آدرس زیر بروید:

 




:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com