چگونه فایلهای حجیم را برای دوستانتان بفرستید؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



این ابزار تحت وب به شما کمک می‌کند‌، بدون هیچ اتلاف وقت و سر و کله زدن با ایمیل و تکه تکه کردن فایل و درگیری با FTP فایل‌های حجیم خود را به اشتراک بگذارید. همچنین استفاده از این ابزار رایگان بوده و جالب آنکه نیازی به هیچ ‌نام‌نویسی ‌ندارد. برای استفاده از این ابزار به آدرس زیر بروید:

http://www.getalink.com

362280 828 چگونه فایلهای حجیم را برای دوستانتان بفرستید؟

واسط کاربری وب‌سایت بسیار ساده و در عین حال جذاب است. برای آغاز کار، کافی است موافقت خود را با شرایط ابزار و وب‌سایت اعلام کنید.

362281 397 چگونه فایلهای حجیم را برای دوستانتان بفرستید؟

سپس در گام بعدی، می‌توانید فایل یا فایل‌های ارسالی مورد نظر خود را یک به یک با کلیک بر‌ دکمه Add Filesیا کشیدن و رها کردن آنها‌ روی وب‌سایت بیفزایید.

362282 204 چگونه فایلهای حجیم را برای دوستانتان بفرستید؟

با افزودن فایل‌ها، خواهید دید‌ برای هر کدام از آنها، لینک جداگانه‌ای ساخته شده و در اختیار شما گذارده می‌شود؛ بنابراین، می‌توانید از این لینک برای دسترسی به فایل‌های آپلود شده استفاده کرده و مثلا آنها را در یک ایمیل یا یک گفت‌وگو آنلاین برای دوستان خود بفرستید.

362283 498 چگونه فایلهای حجیم را برای دوستانتان بفرستید؟

دو نکته درباره استفاده از این ابزار‌ اهمیت دارد؛ نخست اینکه فایل‌هایی را که ‌آپلود ‌‌می‌کنید، تنها برای سه روز‌ روی سرور این ابزار ذخیره‌سازی می‌شود و پس از آن از روی سرور پاک خواهد شد. در نتیجه اگر در این مدت از لینک ساخته شده فایل مورد نظر دانلود نشود، دیگر قابل دسترس نخواهد بود.

نکته مهم‌تر آنکه در استفاده از این ابزار حتما جنبه امنیتی را مورد توجه قرار دهید؛ هرچند وب‌سایت اعلام کرده همه جنبه‌های امنیتی را در این ابزار مورد توجه قرار داده،‌ بهتر آن است که پیش از آپلود ‌فایل‌های حساس خود، ‌با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص همچون TrueCrypt یا نرم‌افزارهای مشابه، آنها را رمزگذاری کنید.

در مجموع Getalink ابزاری بسیار ساده و کاربردی برای فرستادن فایل‌های حجیم، بدون دردسر است. تنها نکته منفی در خصوص آن مدت زمان سه روزه برای زنده نگه داشتن لینک‌ها است که در مقایسه با نمونه‌های مشابه با مهلت هفت روزه، قدری کم به نظر می‌رسد.




:: موضوعات مرتبط: دانستنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com