سرعت خاموش شدن رایانه خود را چند برابر کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



2045822 264 سرعت خاموش شدن رایانه خود را چند برابر کنید

برای رسیدن به این پنجره، منوی استارت خود را باز کنید. سپس regedit را در نوار جستجو تایپ کنید. پس از باز شدن پنجره مورد نظر به HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control. بروید و دنبال متغیری با نام WaitToKillServiceTimeout باشید. مقدار پیشفرض این متغیر احتمالا ۱۲۰۰۰ یا ۱۲( ثانیه) است. 

 
این مقدار زمانی است که ویندوز پیش از خاموش شدن سیستم صبر می‌کند. می‌توانید با تغییر این عدد این مقدار زمان را تغییر دهید. عددی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ باشد. البته اینکار همیشه هم به نفعمان نخواهد بود. زمانی که تعداد زیادی برنامه روی سیستم باز است با فشردن گزینه shut down زمانی که برنامه‌ها پیش از بسته شدن برای ذخیره داده‌ها استفاده می‌کردند کم می‌شود و بعضی اوقات مشکلاتی را پیش می آورد.
 

2045823 442 سرعت خاموش شدن رایانه خود را چند برابر کنید

کار دیگری که می‌توان در این قسمت انجام داد، ایجاد یا تغییر در مقدار WaitToKillAppTimeou است. به HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop بروید و اگر این مورد وجود نداشت ایجادش کنید و مقدارش را بر روی ۲۰۰۰ بگذارید. این مقدار زمانی را نشان می‌دهد که ویندوز پیش از بستن اجباری برنامه‌ها به آنها مهلت می‌دهد. .همین کار را با گزینه‌ای به نام AutoEndTasks انجام دهید. اگر وجود نداشت بسازیدش و مقدار ۱ را به آن اختصاص دهید. این ویژگی همانطور که از نامش هم مشخص است به صورت خودکار در صورت پاسخگو نبودن کاربر به درخواست بستن اجباری برنامه‌ها، این کار را انجام می‌دهد.
 
 
روی دسکتاپ خود راست کلیک کنید و یک میانبر با نام –s –t 00 –f  shutdown.exe بسازید. این میانبر به طور خودکار به فایل اجرایی Shutdown  در درایو ویندوز وصل می‌شود و هنگام کلیک بر روی آن این فایل  بدون درخواست از کاربر اقدام به بستن اجباری برنامه‌های در حال اجرا می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: ترفند , ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com